Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Beżowy komplecik

Dziś komplecik, dość stary, wykonany dla mamy. 




Niestety fotografem raczej nie zostanę, zdjęcia nie pokazują uroku biżuterii. 

Kolczyki? Mimo że wyglądają na masywne, są lekkie i nie obciążają ucha!

A już niebawem pojawią się nowe "świeże" prace :)

Pytanie dla długowłosych! Czy macie jakiś sposób na rozdwajające się końcówki i wypadające włosy? Sama mam dość długie (a chciałabym jeszcze dłuższe!) i farbowane, są podcinane regularnie. Co do wypadania, wychodziły mi już przed zmianą koloru. Używałam przeróżnych maseczek/odżywek i nic. Nie chciałabym jednak uciekać się do drastycznych środków typu ścięcie włosów.

4 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny komplecik:)
    A co do włosów, to mam krótkie, ale może pomyśl o odżywianiu i uzupełnieniu diety, żeby wzmocnić włosy. Kiedyś też jeszcze za sprawą Wioletty Willas mówiło się o nafcie, która dobrze odżywia włosy, dawno temu nawet mój tata kupował w aptece jakiś preparat oparty na nafcie do włosów. Co prawda ze stosowaniem jest kłopot i nie jest to takie łatwe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)