Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

na czerwono + eM

Dziś na czerwono :) (jeden z moich ulubionych kolorów ;))

Taki oto naszyjnik, który dałam mamie, wykonany został z korali ceramicznych, posrebrzanych przekładek oraz rzemienia.


Moja ulubiona, koral oraz elementy posrebrzane :)


***

Ostatnio zainspirował mnie pewien pomysł do stworzenia własnego inicjału :)
Niestety, nie miałam grubszego druciku miedzianego, za to pod ręką znalazłam dość sporo drutu pamięciowego. Wyszło całkiem przyzwoicie ;)


Niestety, gdy eM już wisi, wygląda na pierwszy rzut oka jak Be ;O

3 komentarze:

  1. Pierwszy wisior fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wykonany inicjał :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)