Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

taki tam... tag ;)


Tak oto zostałam otagowana przez Corale@rt.
Troszku się ociągałam. Po rozmowie z Asią, doszłyśmy do wniosku, że tagi lubią mnie, a ja nie darzę ich sympatią (co nie znaczy, że nie wezmę udziału w zabawie ;)). Znów u Aśki sytuacja odwrotna ;D

Zasady zabawy:
Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" a odpowiedzi na nie na zamieścić na swoim blogu.
Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Więc pytania Izy:
1. Oglądnąć mecz z chłopakiem/mężem czy koleżankami? A może wogółe:)? => żaden mecz mnie do siebie nie przekona ;)
2. Słoneczna Grecja czy chłodny, sentymentalny Bałtyk? => chyba Bałtyk
3. Facet obgryzający paznokcie czy facet grzebiący w nosie? => ciężki, trudny wybór ;O, ani jedno ani drugie, ale jeśli już muszę wybrać to............ żadne?
4. Góry czy morze? > morze
5. Praca w przedszkolu czy praca w McDonaldzie? => w przedszkolu :)
6. Samotna na zawsze czy żyjąca w kłamstwie? => samotność? (tak, tak, czasem odzywa się we mnie aspołeczność ;))
7. Nowości i trendy czy własny styl? => własny styl
8. Samodzielne leczenie czy stanie w kolejce do lekarza? (pytanie czysto zawodowe:P) => samodzielne leczenie ;D (rosół, czosnek i takie tam)
9. Wiosna czy jesień? => wiosna
10. 80zł/godz. w zakładzie pogrzebowym, czy 30zł/godz. w pracy mocno wyczerpującej fizycznie? =>
11. miłość czy niezobowiązująca zabawa? :) => miłość

A teraz moje pytania (nie są może jakieś powalające ;D) 
1. Buty czy torebka?
2. Czekolada mleczna czy gorzka? 
3. Sukienka czy spodnie?
4. Fast foody czy restauracja? 
5. Książka czy film?
6. Na sportowo czy elegancko?
7. Kawa czy herbata?
8. Zima czy lato?
9. Białe czy czarne?
10. Jak już przy kolorach jesteśmy: barwy ciepłe czy barwy zimne?
11. Wieś czy miasto?

Taguję!
Każdego kto chce ;)

Może kiedyś nazbiera się ta magiczna jedenastka ;)

***

Jestem już po egzaminach, za robotę biorę się pełną parą ;) Muszę jeszcze tylko dobrać się do jakiegoś porządnego aparatu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)