Obserwatorzy

piątek, 29 czerwca 2012

pandorki


Koraliki modułowe, moje ulubione, pasują chyba na każdą okazję, w zależności od doboru koralików. W sumie, jeśli chodzi o biżuterię, to właśnie modulaki najczęściej goszczą na mojej ręce. Często, nawet nie poświęcam wiele uwagi by stworzyć jakąś fantazyjną kombinacje, po prostu biorę garstkę i nawlekam na bazę ;)

W mojej, już wcale nie skromnej kolekcji, nazbierało się ich całkiem sporo ;)



Koraliki szklane, ceramiczne, porcelanowe, weneckie, cloisonne, murano, lampwork, drewniane, przekładki, zawieszki.

A tu przykładowe "wzory":





Również inne panie zaczęły zbierać te barwne koraliki.
"Przykładowy" zestaw mojej cioci ;)




Jak widać, pandorki nie muszą wcale być ułożone według jakiegoś wzoru, bądź symetrycznie, wciąż prezentują się nieźle.

A tutaj 2 bransoletki dla małych księżniczek ;)



Baza: skóra ekologiczna
Koraliki: fimo

***

Oto co dostałam niedawno:



większość z muszli ma naturalne otworki. Już mam na nie pomysły!

1 komentarz:

  1. Świetne bransoletki, też od czasu do czasu robię biżuterię modułową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)